Báseň 3, aneb kousek mého srdce

15.04.2018

Jen tak úvodem...

Začala jsem si psát svůj modlitební deník a jelikož mám ráda, když jsou věci nějakým způsobem naplánované, tak jsem si stanovila věci/body, za které se chci modlit. Bylo to různé, začalo to modlitbami za mě,(protože si myslím, že je důležité si nejdřív utvořit vlastní vztah s Bohem a potom se pustit teprve do toho, pomáhat budovat lidem ten jejich vztah s Bohem, vést lidi k Bohu.) až po modlitby za budoucnost, za trpělivost, za vztahy, za odvahu...

Když jsem se dostala k modlitbám za vztahy, napsala jsem jednu báseň a s tou se s vámi podělím.


Bože,

 pomoc mi napsat báseň

Ať je o tom, o čem chceš ty,

nechám se vést Tvým hlasem.


Možná báseň o všem

co je vše?!

Co ode mne očekáváš, Bože

kdo mi ty dveře k Tobě otevře

Vydat se s Tebou do neznáma,

co to znamená

Vím, moc otázek,

ale kde začíná ta změna...


Odevzdat ti vztahy

dát vše do Tvých rukou

všeho se vzdát

a co mi bude zárukou


Jsem tak špatná

tak moc divná

nebo snad jedinečná

podivná


Co jsem, Bože

jak mě vidíš druzí,

jaká mám být

nechci být pouhou iluzí


Víš po čem mé srdce touží

dostanu to někdy

stane se něco

hovořím snad špatnými dialekty


O čem je život

proč existujeme 

co je naším úkolem

za koho se považujeme..


Nechci vztahy s lidmi

chci mít ten jediný s Tebou

ale není to jednoduché

vztahy jsou očividně velikou potřebou

Nepotřebuji kamarády

nepotřebuji nikoho s lidí

jsem sobec

nebo můj pravý charakter je někde ukrytý


Odpovíš mi , Bože

něco mi řekni

Budeš tu vždy pro mě

nikdy se mě nezřekni !


© sweettlu 2020 
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky