Básně 2

09.04.2018

Každá má napsaná báseň je jakousi výpovědí mého srdce a toho, co zrovna prožívám. Je to pro mě obrovský dar, že to mohu dělat a že mi to pomáhá vydat ze sebe ven své vnitřní pocity, to s čím zrovna bojuji nebo, co mě zrovna těší.

Díky Bohu za to,jak každého nádherně obdarovává.

Otče,

děkuji ti, za každou napsanou báseň a za každou báseň, která někoho osloví a něco mu přinese, ať už by to bylo jen to, že začne snít svůj sen a nebude se bát být jiný, odlišný.

Já věřím, že každý je naprosto jedinečný a každý ať už si myslí, co chce, má v sobě jakési kouzlo. Já ho v sobě taky neviděla, ale ty jsi úžasný Bůh a já nemám slov z toho, jak moc mě poslední dobou buduješ a ohromuješ. 

Díky Bože, díky za každou lidskou bytost, kterou jsi stvořil a za každou, která tě hledá. Volej si ty ovečky k sobě stále silněji a silněji. 

Modlím se ve jménu Ježíše Krista...

Amen

Jen prstem na záda to napsat nestačí

Kdo, ale mé srdce rozluští...


Hodně lidí mě něco naučilo

moje mamka mě naučila,

že je dobré poslouchat své rodiče

i ve věcech,

ve kterých se mi to nelíbí

Můj bratr mě naučil,

že nemusím být vždy silná a statečná,

že mě věci mohou bolet

Můj otec mě naučil,

že je dobré si poslechnout mužský pohled,

že vše má svůj význam


Hodně lidí mě něco naučilo

Jeden kluk mě naučil,

že je důležité věřit Bohu,

že lidé stojí za to, 

aby je někdo miloval

každý má ohromnou cenu(i já),

že když chcete někomu něco říct

nemusíte mu to psát na záda prstem

stačí sebrat odvahu

a říct (mu) to


Hodně lidí mě něco naučilo,

ale nejvíce mě toho naučil Bůh

můžu být křehká a on je ten silný

ten, co je stále se mnou

ten, co mě mění

a utváří.



Stále se učím...


God is good, God is good all the time!!


© sweettlu 2020 
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky