Modlitby

12.04.2018

Tuhle stránku bych dnes chtěla věnovat modlitbám. Jelikož mám pár lidí, které bych chtěla Bohu položit k nohám a pár věcí, které patří taktéž na to místo. Zkuste jen vnímat Boží lásku a klidně se k modlitbám připojit, protože modlitba dokáže mnoho!!!

A věřte, že i když zrovna nevíte, co Bohu říct, on ví, co máte na srdci...

  1. Můj Tatínku,

tolik jsi mi cenný a tolik jsem vděčná za to, že tě mohu ve svém životě mít. Uč mě mít tě vždy na prvním místě a vše ostatní dávat až po Tobě. Děkuji ti, za to jaká jsem, za to jakou jsi mě stvořil a za to, co jsi do mě vložil, protože vím, že to je něco jedinečného, vyjímečného a úžasného. Moc ti děkuji za to, jaký charakter mi tvoříš a za to jak mě v poslední době hodně měníš, jsem ti za to vděčná a ani neumím vyjádřit to,jakou z toho mám radost. Díky. Proměňuj mě neustále a i když nebudu nikdy dokonalá, což ani nechci, protože k dokonalosti máme všichni daleko. I tak chci stále ve svém životě vidět Tvé velké činy.

Bože, chtěla bych ti dnes předložit k modlitbám jednu osobu(nebudu zmiňovat jméno, protože je to dost osobní, ale Bůh ví koho myslím i tak). Bože, ty víš, co jsem se dnes dozvěděla o té osobě, ty víš, že mě to strašně bolí a že se ve mně hned probouzejí pečovatelské sklony, ale já vím, že by to stejně bylo k ničemu, protože není nic důležitějšího než to, že to Ty s tou osobou jsi, to Ty ji držíš a podpíráš, protože ona ta osoba to tolik potřebuje. Otče prosím, uzdravuj svou mocnou rukou. Uzdravuj!!! Ty víš jak moc ta osoba je vyjímečná, jak je cenná a jak moc touží jít po Tvých cestách, které si ji připravil, ale potřebuje k tomu tu sílu, kterou teď momentálně postrádá. Nemůžu udělat nic jiného, než v takových chvílích pozvedat svůj hlas k Tobě. Já totiž vím,že i když doktoři neumí přijít na příčinu nějaké nemoci nebo tak něčeho, ty vidíš i do té nejmenší a nejmíň viditelné části v našem těle, proto ty víš vše a ty jsi všude, jedině ty dokážeš uzdravovat. Prosím, uzdravuj!!

Bože...ty znáš mé srdce a víš o všem, co se v něm nachází a tak já ani nemusím vyjmenovat všechno a ty o všem víš..

S tebou projdeme každým temným údolím..

Amen







2.    Ježíši,

Moc ti děkuji za to, že to s námi nikdy nevzdáváš, že když už padáme, tak ty nás neustále zvedáš zpátky a pomáháš nám projít každým temným údolím. Nauč mě si více a více uvědomovat, že jsi stále se mnou, že bez Tebe bych byla ztracená jako ta ztracená ovečka.

Používej si mě tam, kde jsi to připravil pro mě a dávej mi odvahu do těch míst a věcí vstupovat s tebou po boku.

Děkuji ti, za to, že z každým z nás sníš nějaký sen, že každému z nás dáváš talent a každého z nás něčím obdarováváš. Jsi tak milující Bůh. Pomáhej nám se na Tebe ve všem obracet a nechť ve všem spoléháme na Tebe.

V Ježíšovém jménu

Amen

"Víme, že těm, kdo milují Boha, všechno napomáhá k dobrému..." Římanům 8,28

© sweettlu 2020 
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky