Něco málo o obdarování

10.04.2018

Už dlouho dobu mám na mysli modlitby za své obdarování, za nějaký talent, který do mě vložil samotný Bůh.A jak se tak za to posledních pár měsíců modlím napadají mě dvě věci a o těch bych vám chtěla něco říct. Vím,že Bůh do každého jednotlivce vložil nějakou krásnou touhu, nějaký krásný talent a je jen na nás to společně s Bohem najít a rozvíjet to v něco dokonalé, a to i přes to, že dokonalými nikdy nebudeme.

Povím vám, co Bůh dává do mého srdce jako takovou mou touhu, obdarování, jak už jsem psala jsou to dvě věci.

Tou první je "modlitebnice"- jednoduše někdo, od koho modlitba vzmůže(někdy taky ne) mnoho. Abyste to pochopili, já nejsem moc osoba, co by se modlila nahlas přede všemi, z toho mám neustále trochu strach a mám ho ještě větší, když jsem se s Bohem dostala na něco jako "modlitebnice" Takže první má reakce na tohle byla " to si snad děláš srandu." Hrozně se mi, ale líbí jakým způsobem mi tohle Bůh ukázal a jakým způsobem mě k tomu neustále povzbuzuje a já jsem neustále tak slabá s tím něco dělat.

Přišlo to tak, že..jak už jsem psala v úvodu, málem jsem se nenarodila, protože doktoři dávali na moje narození jen 5 procentní šanci. A když byla moje mamka na ultrazvuku, řekli ji, že mám ručičky propletené jako bych se modlila a že pokud se narodím bude to zázrak. A tohle mi Bůh ukázal jako takový předobraz toho, co jednou moje modlitba může vzmoct. Wow..já jsem z toho neustále v šoku. A já se to i tak stále bojím dělat, co když má Bůh pravdu ?! Co když vážně chce skrze mě konat velké věci..Z tohohle mám ještě větší strach. 

Neustále mi to, ale více rezonuje v uších "Běž do toho!", Poslechni mě a budeš koukat, jak budu skrze tebe konat". Nedávno jsem byla na takové dívčí skupince u mé kamarádky a na konci jsme se společně modlily, každá za tu, co nám seděla po pravici. Tehdy jsem se modlila za Janču, která touží po nějakém partnerovi, ale zároveň přijala od Boha jakési poslání, že má být zatím bez partnera. Jenomže v ten den potkala kluka, do kterého byla možná zamilovaná (tohle netuším), ale měli spolu hezký vztah, hezký a blízký vztah a ona ho potkala ten den po čtvrt roce, co se neviděli a hned po, tom setkání o něm opět začala přemýšlet jako o svém potenciálním partnerovi a tak jsem se za ni ten večer modlila, aby to tak neměla, aby si užívala ten čas, kdy může být svobodná a budovala svůj vztah s Bohem, aby nepřemýšlela o klucích jako o svých potencionálních partnerech, ale aby se za ně mohla modlit a mohla v nich vidět své bratry v Kristu. A víte, co...ona mi ráno napsala SMS, že se jako vždycky snažila myslet na toho kluka jako na svého potencionálního partnera, ale že to tentokrát vůbec nešlo, jakoby v tom měla najednou blok. Ono to podle mě nejde moc podat do slov. Jen v ten moment, když jsem si tu SMS četla ke mně Bůh promluv "tohle a ještě větší věci se budou dít" 

Už nevím, co k téhle první věci dodat asi jen,nebojte se poslechnout Boží hlas, pokud ho aspoň trochu slyšíte, protože on s námi nezamýšlí nic špatného. A i když to ode mne může znít divně, protože já sama to moc nedělám, moc Boha neposlouchám, když ho slyším, ale věřte mi, že vím, že to s námi myslí dobře a že ví, co dělá. Na rozdíl od nás. Takže nemějte strach, Bůh je silnější než jakýkoliv strach!!!


Druhou věcí, druhé obdarování, které vnímám je, že mě Bůh obdaroval zvláštní věcí a to umět dávat své emoce, pocity, myšlenky skvěle do slov, do básní a i když vám to tak nemusí připadat, je to dar od něj!

Nikdy jsem básně psát neuměla a nikdy jsem se je ani psát neučila. Přišlo to do mého života z ničeho nic a já neříkám, že jsem nějaký umělec, ale když Bůh chce vkládá do mé mysli slova, z kterých nakonec vznikne něco jako báseň, něco jako poetický text a já vlastně ani nevím, kde se to v mé mysli vzalo. Tak moc je Bůh úžasný, tak moc je mocný. Nemám slova na to, abych ho správně vyjádřila, ale věřím, že někteří z vás mě chápou a ti, co ne..

Něco vám povím, nikdy bych neřekla, že budu zveřejňovat své myšlenky, své osobní věci na internetu, ale přijala jsem od Pána takovou....Vím,že si tohle Bůh požehná a použije k velkým věcem, proto se nebojím, nebojím se, protože za mně stojí Bůh!

Každý má nějaké obdarování a tak se ho neboj objevit právě v sobě!

Sweettlu

 xoxo


Drahý Bože,

děkuji ti, za každou osobu a za všechna obdarování, která nám dáváš. Jsi tolik milující Bůh a tolik štědrý. Moc si toho vážím a jsem ti vděčná, za vše, co děláš pro mě a jak naplňuješ můj život. Prosím tě za všechny, kdo si čtou tento článek, dávej jim moudrost jak mu porozumět a jak ho strávit. Použij si tento článek ke své slávě, protože přesně o to mi jde, oslavit v těchto článcích tebe.

Díky ti za vše a konej dál díla v našich životech. Chvála tobě můj Otče..

Amen

© sweettlu 2020 
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky